Hae tästä blogista

Kommentointi

Kommentti on kiva saada!
Jos valitset profiiliksi Nimetön, ole hyvä ja laita kommenttiin nimesi tai jotain, mistä tunnistan sinut. Kiitos!

perjantai 17. toukokuuta 2013

Haaste

Eteeni sattui haaste blogista, jota seurailen. En ole kertaakaan saanut haasteita, enkä siis vastannut niihin. Tämä haaste oli osoitettu kaikille ko blogia seuraaville, siis myös minulle. Joten kokeilen.


Haasteen tarkoitus on auttaa löytämään uusia blogeja ja auttaa huomaamaan niiden blogeja, joilla on alle 200 lukijaa. 

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata myös haastetun 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Heidän pitää valita bloggaajat joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
6. Ei saa haastaa takaisin

11 asiaa minusta

1.     Tykkään näpertää ja kokeilla kaikenlaista  
2.     Aloitin blogin v 2009. Ystäväni sanoi, että minun pitää ottaa kuvat kaikista nukeistani ja kertoa niiden tarinat.
3.     Facebook-ystäväni kehoitti minua lähtemään hopeasavi-kurssille. Siitä alkoi koru-harrastus.
4.     Posliininmaalausta pidän suurena haasteena.
5.     Näpertelyjen lisäksi tykkään käydä allasjumpassa. Kesällä tykkään uida järvessä.
6.     Joinain päivinä en saa yhtään mitään aikaiseksi.
7.     Asun tiilitalossa ja tykkään kukkapenkeistäni pihalla.
8.     Haluaisin ottaa kissan tai kaksi, mutta perheen allergioiden takia se ei ole mahdollista.
9.     Olen omistanut kaksi ihanaa koiraa, saksanpaimenkoira Kaspen sekä cairnterrieri Jerin. Lapsena minulla oli kissoja.
10.  Olen romantikko
11.  Lempivärini on punainen. Värianalyysin mukaan olen kylmä talvi.
  

Vastaukset saamiini kysymyksiin:

1.     Muuttaisitko jotain elämässäsi?
Olen aika tyytyväinen elämääni. Jos voisin ottaa lemmikin, sen ottaisin…
2. Voitko sanoa olevasi joka päivä onnellinen?
En varmaan ihan joka päivä, mutta useimmiten.
3.     Mitä ajattelet ensimmäisenä aamulla?
Hmmm…  torkahdan vielä vähän…
4.     Elämäsi ihanin hetki?
Varmaan se, kun katsoin esikoista ensimmäisen kerran synnytyssalissa.
5.     Oletko rakastunut?
Olen
6.     Minne matkustaisit jos saisit mennä mihin vain?
Kutsu on voimassa Filippiineille sekä Indonesiaan.
7.     Rakkain lapsuusmuistosi?
Kesä isän kanssa. Otimme kuvia ja suurensimme ne yhdessä.
8.     Oletko eläinrakas?
Olen
9.     Mitä ilman et pysty aloittamaan päivää?
Hmmm…?
10.     Oletko stressaaja?
Nykyään en. Yritän ottaa erittäin rennosti.
11.  Mitä haluaisit sanoa kaikille blogisi lukijoille?
Kiitos, että olet kiinnostunut näpertelyistäni. Toivon, että käyt täällä usein. 

Lähetän haasteen eteenpäin

Blogiini liittyneitä on vain 17, joten jätän haasteen avoimeksi kaikille, mutta odotan haasteen vastaanottamista etenkin niiltä blogeilta, jotka on sivullani 'näitä seurailen'-otsikon alla. Ilmoitathan osallistumisestasi, niin käyn katsomassa...

Tässä kysymykset haasteeseeni vastaaville:

1.     Milloin aloitit bloggaamisen?
2.     Mikä on lempiharrastuksesi?
3.     Mistä nautit elämässä eniten?
4.     Mikä on sinulle suuri haaste?
5.     Mikä on lempivärisi?
6.     Lempimusiikkisi?
7.     Millaista kirjallisuutta luet?
8.     Onko sinulla lapsenlapsia?
9.     Onko sinulla eläimiä tai haluatko hankkia? Kerro niistä…
10.  Minkä ajan elämästäsi haluaisit elää uudelleen?
11.  Mitä haluaisit elämältäsi? Haaveita?

torstai 16. toukokuuta 2013

Helmet fimomassasta

Marmorointitekniikalla tehdyt helmet fimomassasta.


sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Puutarhassa äitienpäivänä

Kävin tutkailemassa takapihan kukkapenkit. Valkovuokot ei ole vielä nousseet, kun ovat aitan pohjoispuolella. Sinivuokot on näköjään hävinneet kokonaan. 
Äitienpäivän kukkaloistoa löytyy kuitenkin...
 Prinsessalilja
 Krysanteemi
 Kevätesikot loistossa ...



 kukkapenkissä...


 ja jalottelemassa pitkin nurmikkoa...
Klemattis vielä hengissä.
 Kielot kukkii kohta.
 Liljat on hyvällä alulla
 Pihakoivu hiirenkorvalla.
 Jokavuotiset äitienpäiväkukat pihapenkissä - narsisseja.
 Sireeni
 Tulppaanit on nupullaan
 Jotain tulppaaneja nämäkin oli...
 Kohta kukkii...
 Yksi pioneista on jo aika iso.
Unikosta löytyi yksi kukkanuppu.




















lauantai 11. toukokuuta 2013

Äitienpäivälahja

Meillä vietettiin äitienpäivää jo torstaina, kun nuorisolla oli menoa nyt viikonloppuna. Esikoinen yllätti, oli tehnyt minulle korun!  Ihana!



  
En olisi malttanut ottaa sitä yöksi pois kaulasta, mutta rikkihän se olisi mennyt tai vaijeri taipunut.



Isännän ostamien ruusujen kanssa toivotan kaikille 

Oikein hyvää äitienpäivää





Lasikorujen liimailua

Liimailin ekan erän uusimmasta lasikorusatsista.





Avainkoruja. Laitoin osaan myös nauhan, jos haluaa siitä ripustaa avaimet roikkumaan. Sen voi halutessa poistaa.
 Riipuksia.
 Korvakoruja. Yksiin punaisiin laitoin kokeeksi hopeiset koukut, muissa on hopeiset tapit.

Pari lasikorua valmiina. Koira on Poitsu, basenji. Korun saajan oma koira. Toisessa korussa on lasien välissä metalliperhonen sekä kaksi helmihattua.


sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Pihansiivouspäivä



Nuoriso tuli eilen auttamaan pihan haravoinnissa. Itse istutin synttärilahjaksi saamani Clemattiksen ruukkuun. Ostin ruusumultaa varmistaakseni hyvän alun kukalle. Toivotaan kukalle hyvää menestystä grillikatoksen vieressä.


Kevätesikot on jo kukassa.

 Pienet siniset kellokukat (Scillat?)kukkivat ympäri pihaa. Ensi kertaa näen lumikellon ja nämä yhtä aikaa kukassa. Tosin lumikello vetelee jo viimeisiään...
 Krysanteemi sai paikan aurinkoisella kuistilla.